Zajímalo nás, jaké smlouvy obec uzavírá a s kým. Více se o tomto požadavku dočtete v článku Přehled smluv. Obec tento požadavek ignoruje od začátku. Zastupitelce Ing. Kocourkové neodpověděli dodnes i když na to měli zákonný termín 30 dnů. Na mě, prostého občana se vykašlali také, že takový dokument nemají (i když ze zákona je obec povinná vést spisovou službu o svých archiváliích). Ale krajský úřad pomohl. Obec dostala poučení, že termíny se musí dodržovat, že spisová služba se musí dělat a že odpovídat na otázky občanů se musí atd.
Milá obec však nemá chuť dát svůj nepořádek do pořádku. Odpověděla tímto způsobem: My si pořádek uděláme, ale za tvoje peníze. 😀
756 Kč!!! A zajímavé je, že ani smlouvy nemají na jedné hromádce, ale musí je vyhledávat v účetních denících!? To jsem nepochopil. A ve speciálních šanonech pro smlouvy. To bych už pochopil. Ale jedna stránka necelou minutu? A stejně to bude hledat levnější pracovní síla, proč také ne.
Občan má platit za informaci, kvůli tomu, že někdo má b….. na pracovišti. Těžko uvěřit.
A tak si tu žijeme ve hnoji, v našem AAAnabůstáně. 🙂
Seznam smluv na vodu, na hrobová místa a nájem pozemků byl veden. ( max. 9listů ) Nevím, jak to bylo se smlouvami s dodavateli prací. Ale nechápu, proč se hledají v účetním deníku všechny smlouvy.
Nojo za to, že má úřad řádně vést seznam smluv a nevede a ani za rok to starostka nebyla schopná dát do pořádku, tak nyní chce aby ji to někdo zaplatil? To je fakt neskonalý b…..